Monday, October 29, 2012

Selepas Aidiladha....

Salam di pagi Selasa yg cozy tapi as usual, kerja as a SAHM ni tak pernah habis. Laundry seakan syarikat dobi :-) Sambil washing machine tengah berputar, saya ambil kesempatan update blog saya yg dah 4 hari tak berisi.

Just a short note, raya tahun ni biasa-biasa ajer. Kalau luar biasa pun rasanya saya simpan jer dlm kota ingatan. Matlamat saya di sini nak share something handy aka useful.

Pagi bertemankan Cocoa Collagen dan karipap bersama kuih keria rezeki buat perut lapar pagi ni. Sambil tu nak inform yg saya dah kembali mem-baking. La ni buat resipi dari Laura Vitale.

Insyaallah, saya masukkan a few hasil baking saya nanti. Juga beberapa informasi yg leh saya drop kat sini.

Have a pleasent and great day. Insyaallah, me will be back, soon...

No comments:

Post a Comment