Wednesday, October 17, 2012

Nasi Lemak ku ke JPA Putrajaya

Subuh tadi bersilat di dapur menyediakan nasi lemak utk tempahan mak saudara di JPA Putrajaya. Tak la bersilat sebenarnya (saja berlebihan pulak saya ni hehehe). Alhamdullilah, semuanya ALLAH permudahan urusan saya dari subuh tadi sampai la ni saya meng-update blog saya :-) 

Syukur juga rezeki masuk pepagi ni. 

Jalan-jalan di Putrajaya pun ok time tu. Lepas jam 8.30 pagi jalan agal smooth. Kalau time peak polis traafic terpaksa bertugas agar laluan lancar walaupun kadang tu bumper to bumper, tapi kejap jer. 

Malam tadi sempat saya buat chocolate cuppies tanpa frosting. Tengah rasa rajin nak buat sebenarnya. Ada leftovers dlm fridge. Tengah hari anak2 balik Insyaallah jadi santapan buat depa. 

Alhamdullah, rezeki mewah sikit hari ni :-) 

No comments:

Post a Comment