Monday, October 22, 2012

Cendera Hati

Baru-baru ini suami saya ke Doha, Qatar untuk menghadiri conference juga mewakili negara Malaysia. Saya kongsikan beberapa cendera hati fav saya :-) still in the box sampai la ni, siap saya simpan dlm almari. 


BOMEERANG
dari Australia


SWATCH WATCH
dari Switzerland


HAND MIRROR
dari Jepun 
(ni dpt tahun lepas, most valuable to me) 

bahagian belakang di mana 
ukiran bunganya yg unik & cantik 

Click to enlarge for details. 

Yang seronok setiap negara ada cenderahati yg personalized negara mereka. Ada dari Deutche Post, depa bekalkan beg postman dgn tuala bagai di dalam sebuah bag kuning yg unik. Itu salah satu contoh bagaimana mereka olahkan cenderahati dlm simbol yg unik.

Juga saya dapat beratus2 setem setakat ni. Almari saya dah tak ada space nak menampung. Insyaallah, ada kelapangan boleh saya load kan nanti. 

No comments:

Post a Comment