Monday, October 15, 2012

41!

This year me age 41. Masa sgt pantas! Tanda2 penuaan sedang berlaku hehehe.. begitulah kejadian ALLAH jua, yg muda akan tua, dan yg hidup akan pergi jua.

1 January 2012, tarikh sedih saya kehilangan bapa angkat saya iaitu Arwah Haji Mahmud bin Selimin. Bukan sebarang bapa angkat tapi arwah adalah bapa yg membesarkan saya sbg anak angkat dr umur 9 hari sampailah hayatnya. Al Fatihah.

Juga pada tarikh 13 January 2010, saya kehilangan bapa kandung saya iaitu Arwah Haji Abbas bin Pilus. Inilah bapa kandung saya yg tertera namanya dalam sijil perkahwinan saya. Al Fatihah.

Loads of moments nak saya isikan di sini, InsyaAllah, ada masa saya masukkan. Dan pic saya terkini at age 41. Put on weight sebenarnya. Now trying very hard to loose weight. Dgn sakit tumit yg teramat sgt, doktor andai berat badan adalah penyebab. Tapi nampaknya bukan weight problem. Apa pun saya tetap brisk walk as and when time mengiizinkan. Walaupun ALLAh berikan sakit sebegini, saya syukur saya masih boleh lagi uruskan anak2 dan suami. Mudah2an kesihatan baik diberikan berterusan demi kerana ALLAH juga tanggungjawab saya laksanakan, Amin.


No comments:

Post a Comment