Sunday, October 14, 2012

Me and my kids

Hari ini saya berkongsi diri dgn anak bongsu saya, Nur Zahirah yg sudah 2++ tahun. Saya abadikan gambarnya di sini.


Juga anak anak saya iaitu Aisyah, Zarif & Firdaous. Kesemuanya sudah bersekolah. Perghh time flies, next year 2013, Zarif bakal menduduki UPSR, Aisyah stardard 3 and Firdaous gonna be standard 2. Besor dah depa.



Firdaous and Zarif are so into soccer. Dua beradik ni tiap petang main bola dgn kawan2 kat kawasan rumah kami. Acara soccer siapa lawan siapa pun depa sentiasa update. Well, boys are boys hehehe. Untuk anak sulong and 2nd, memang payah saya nak masukkan gambar. Susah benar nak bergambar tapi Insyaallah, snap satu, I load :-)

Semoga ALLAH jadikan anak2ku org yg beriman, soleh, solehah, berjaya di dunia dan akhirat juga dijauhi dr dosa2 besar. Amin.

No comments:

Post a Comment