Thursday, October 18, 2012

Brisk Walk

Petang semalam Alhamdullilah, dgn izinNYA dapat jugak saya brisk walk setelah 4 hari tertunda akibat cuaca petang yg selalunya hujan.

Semalam dalam pada macam mendung dapat juga saya habiskan 45 minit brisk walk di lokasi kegemaran saya lake Cyberjaya/Putrajaya. Saya sukakan alunan angin dan juga the greens dgn tasik yg sesekali bergelora buat dek ada yg berlatih water ski di situ.

Selesai, saya pi dinner. My dinner alway early, between 6.30 to 7.15 pm. I tried my best to have early dinner and as light as possible.

Maka saya ke Subway, tak sempat nak amik pic food saya order tapi inlah pic yg leh saya turunkan.



Semenjak Subway di Shafbury Cyberjaya buka, makin mudah utk kami menikmati sandwich fresh di sini. I love the Tuna sandwich dgn roti Honey Oat. Accompanied with oatmeal & raisin cookies + a light coke. Refreshing! Alhamdullilah, a healthy food for a healthy life. I am moving towards it :-)

Juga yg bagus, seminggu ada Today's Sub Special dgn harga RM7.80** for 6 inch sandwich.

MONDAY: ITALIAN BMT 
Saya mesti pi beli sbb bebaloi pada wang anda
BMT yg bermaksud Biggest Meatiest Tastiest

TUESDAY: TUNA
my fav

WEDNESDAY: MARINA
made of meatball - my kids love this 

THURSDAY: ROASTED CHICKEN 

FRIDAY: CHICKEN SLICED

SATURDAY: SEAFOOD 
saya kurang suka, 1st time order, tak nak dah

SUNDAY: CHICKEN TARRIYAKI 
anak saya Zarif suka ni, manis2 manja rasanya 

No comments:

Post a Comment