Wednesday, October 31, 2012

Bank In... Bank...

Zaman sekarang semua orang (hampir) buat transaksi secara online. Tapi tidak pada saya. Saya masih ke bank dan buat transaksi melalui kaunter dan terkini on cash deposite machine.

Mungkin sebab saya ni memang old fashion bab bank in. Dalam pada being an old fashion person, tertanya jugak la apasal cash deposite machine tak benarkan RM1 & RM5 dimasukkan dlm machine tu? Kadang tu yg buat tipis nak buat benda membayar pakai machine.

Nak menunggu di kaunter kalau CIMB atau mana-mana bank lain tak apa. Kalau Maybank, punah! memang nak kena tunggu bagai huhuhu. Adakah anda seperti saya??

Saya ni suka beli barang online sbb adakalanya item online ni tak dijual di mana-mana pusat membeli belah. Pembelian online juga memudahkan saya, tak perlu nak move keluar Putrajaya pi beli barang tu.

Dan salah salah seorang penyokong pembelian secara online, especially when come to tudung :)

No comments:

Post a Comment