Monday, November 5, 2012

Me, Ira and Bokitta Voila!!!

Alhamdullilah Bokitta saya dah sampai. So, this is me in Bokitta Voila Plus Black and Ira :)




Apa itu Bokitta Voila?? Inilah tudung saya spotted di Youtube. Bagai tudung lilit TANPA pins bagai. Just sarung jer. Mudah kan :) untuk kelainan bertudung tapi masih menepati ciri-ciri menutup aurat. Meh tengok vid ni....



Ada satu lagi saya beli yg bercorak, warna olives. Insyaallah saya loadkan nanti. Tapi rasanya kesesuaian saya adalah yg jenis plus, labuh sedikit. Apa pun, fabriknya amat selesa :)

SYUKRAN!!!

** sorry background gambar me and Ira berlatar belakangkan kazanah rumah kami hehehe...

1 comment:

  1. Assalam sis..ada x nk letgo bokitta printed. Harga mampu milik kalau kenan InshaaAllah fast payment. Msg akk ye 0192100211. Maceh..

    ReplyDelete