Monday, January 28, 2013

UV Perfect by Loreal - dari kaca mataku!

Salam, kembali dengan product kesukaan saya iaitu UV Perfect dari Loreal Paris. Di sini saya nak ulaskan dengan pandangan sendiri kenapa UV Perfect masih bertahan sebagai product 'mesti ada' dalam make pouch saya :-) 

UV Perfect boleh di dapati di Guardian Pharmacy, Watson dan hypermarket juga supermarket even kedai runcit kat kawasan 'glamer' pun ada hehehe 
Harga: RM25.00
**beli masa sale, biasa RM31++)


pilihan saya kali ini adalah Even Complexion
ada juga Anti Dullness
pilih mana nak tapi cuba kedua-dua
Insyaallah u'll know which suits u most 



mulut tube yg mess free :-)) 
bila picit kita boleh estimate banyak mana nak
dan tak meleleh pada mulut tube
packaging wise saya berikan 4.5/5 




ini yg saya maksudkan dengan amount control
banyak ni saya nak, maka itu jer ler yg keluar
selebihnya tidak pada mulut botol 
and this much sudah memadai pada keseluruhan muka 


dan inilah hasilnya bila saya sapu
tested pada tangan saya
tak greasy 

** sorry ketajaman pic melalui camera handphone saya 
tak berapa bagus

No comments:

Post a Comment