Thursday, January 3, 2013

Taiping, sekali lagi...

Dan sekali lagi kami ke Taiping... naik jemu ek akan trip kami ke Taiping tapi kali ini untuk menghadiri kenduri kahwin sepupu kami sebelah ibu saya. 

Dalam pada ke Taiping, on the way ke kenduri, hubby cadang nak ke Perlis untuk ziarah bapa saudaranya di sana dan saya kata ya, mengapa tidak. 

Sedikit bingkisan dalam bentuk gambar saya kongsi bersama. Anggap perkongsian saya di blog ini umpama sebuah 'diari' kehidupan yang saya kongsi dengan niat yang baik... naiwaitu ini hanya ALLAH jua Yang Maha Mengetahui. 


Menunggu abang saya di Zoo Taiping
Kami tak masuk sbb tak sanggup lenjun peluh nak ke kenduri


Dan malam sebelum esok nak kenduri, kami sampai 
Taiping dan dinner mee udang Mak Jah di Kuala Sepetang
My advise, jangan makan malam mee udang ni 
Tak berapa fresh :-( 


Dan inilah 'rombingan cik kiah' yang bersedia untuk serbu kenduri kahwin di Taiping
Bergambar di ruangan jualan di Zoo Taiping


My family! 
Dari kiri Atiqah, Hanisah, Zahirah, saya, Zaidi, Firdaous & Aisyah manakala Zarif si photographer
yg mengambil gambar ini



This is lovely... sebenarnya saya tak fikir nak amik gambar
cam gini tapi tak mahukan ruangan kosong anak sedara saya bernama Ain, maka saya isikan. 
Yang gambar di atas Aisyah bersama Ira... 

Boleh saya katakan trip ke Taiping kali ni kami bersantap dengan kenyangnya, Alhamdulillah. 
Dengan cendol bersama kacang, sotong kangkung, yong tau foo dan tak lupa pada lauk kenduri (daging masak hitam memang sedap!!). 

Selepas semuanya selesai, jam 5 petang off to Perlis... Kuala Perlis.... 

No comments:

Post a Comment