Thursday, December 13, 2012

Me, Family and soccer (AFF Suzuki Cup)

Salam dan lama saya tak update di sini. Been kinda busy dengan macam-macam persiapan terutama anak-anak yang bakal ke sekolah bulan depan. 

Dan saya baru pulang dari Genting Highlands membawa anak-anak bersuka ria di Outdoor Theme Park Genting. Dari jam 11 pagi sampai jam 5.00 petang di sana. Kami lamakan masa kerana hujan lebat, berhenti.. hujan kembali, berhenti sehinggalah hujan renyai halus-halus.. time ni boleh lagi nak main apa jua game di sana tapi bila kembali lebat, semua permainan stopped! Maka kami kami anak beranak melangkah ke indoor pula yang penuh dengan manusia. Al Maklum cuti sekolah... 

Kini, saat ini ayahnya, Zarif & Firdaous (the boys) tengah tonton perlawanan bola sepak yang beraksi di Bangkok, Thailand. The girls di family hall sedang menonton CD. 

Begitulah suasana dalam rumah malam ni tapi yang paling bersorak adalah ayahnya. Marah, geram bagai dengan pemain bola sepak Malaysia yang agak hampeh beraksi hehehe... biarkan, ianya urusan orang lelaki.. kita yang pompuan, especially me, tengah menyiapkan separuh loading laundry. Buat mana yang larat :-) :-) 

No comments:

Post a Comment