Sunday, December 2, 2012

Kenduri Kahwin

Petang semalam saya ke kenduri kahwin rakan hubby... dan secara jujur, dah lama saya tak pergi kenduri kahwin hehehe. Rasa cam seronok gak la nak pergi tambah ada pasangan pengantin yg 'unik'. 

Kenduri rakan hubby iaitu anak perempuannya dinikahkan dengan lelaki dari Columbia. Namanya Castello manakala isterinya Siti Sarah. 

Kenduri yang diadakan di Dewan Tiba, Kompleks Tabung Haji, Kelana Jaya saya anggap dewan santai kerana untuk crowd yang kecil amat sesuai. Bak kata orang putih, just nice :-) 

Saya load-kan gambar pengantin baru yang down to earth dan tak lokek menghulur senyuman malah ringan tangan bersalaman. Bila photo saya nak ambil, depa sangat sporting dan ucapan terima kasih pada saya. 




Semoga ALLAH limpahkan kebahagian, rezeki
& kesejahteraan hingga akhir hayat
Amin. 

No comments:

Post a Comment