Friday, August 16, 2013

Yves Rocher - Anti Age Global - Night Cream

Saya mulakan dengan sesuatu yg ingin dikongsikan. Pada Mother’s Day saya ke outlet Yves Rocher untuk ambil free perfume dari sana. Masa yang sama suami belikan set perfume yang lain comes with body gel. Memang harum :) sekali pakai bilik air semerbak. 

Sales girl tu pun beri saya beberapa trial packet kecik-kecik night cream Anti Age Global. Lepas tu apa lagi, saya pun pakailah. Pakai malam dan esok pagi, kulit muka saya masih moist and nice. Serious! Inilah night cream the best saya pernah pakai. Even SKII pun x sebegini :-) 




Maka saya pakai lagi esok, 3 hari berturut-turut. Hebat! Cuma nak beli saya tangguh sebab cream SKII masih banyak dan lagipun baru 2 bulan saya beli masa tu. 

Masa yang sama saya pun google review tentang night cream ni. Memang menakjubkan! Yang bagi review kata memang terbaik. Ada yang grade kan sebagai A. 

Saya sendiri tak nafikan inilah product night cream terbaik sepanjang percubaan saya. Selama ini saya sangka SKII produced the best tapi ini lebih bagus. Dengan bahan berasaskan tumbuh-tumbuhan maka ianya InsyaALLAH serasi dengan kulit muka. 

Hajat saya nak grab satu (haah, satu jer laaa huhuhu) dan saya dapati ada promosi beli night cream ni dapat free 3 product Yves Rocher. Harganya RM289 (cam tu la kot, ingat-ingat lupa ni) tapi dengan hasilnya, worth the price :-) Still, saya x leh beli dulu sampai night cream SKII saya licin habis. 

Tak apa, kita tengok rezeki cam mana, kalau ada, saya beli masa terdekat ni. Kalau tidak, InsyaALLAH,  kalau dah memang nak jadi kita punya ianya tak ke mana. 

** tatkala saya update, cream SKII saya belum surut separuh container pun huhuhu... x per, x per hehehe 


No comments:

Post a Comment